Ik weet dat het een teken is van mijn leeftijd, maar het ‘gemakkelijk in- en uitstappen’ wordt elk jaar een trekpleister.
Als antwoord op CrustyRedXpress:
Ik haat het om het ermee eens te zijn, maar het is wel zo.
Jullie maken me verdrietig dat ik zo weinig heb gedaan aan mijn 911-project. Ik kan niet wachten.
Als antwoord op ToManyProjects:
Foto’s?
Tom1200
PowerDork
14-07-23 12:47 uur
Ik weet dat het de 911 is die ik wil, maar man, de prijzen zijn waanzinnig geworden. Ik duw de envelop van wat ik kan kopen zo natuurlijk dat ik ze al heb afgeschreven…….helaas.
David S. Wallens zei:
Als antwoord op ToManyProjects:
Foto’s?
Er zijn niet veel goede foto’s, en ik heb niet echt iets fotowaardigs gedaan sinds ik hem kreeg, meestal alleen maar het schoonmaken van de schaal voor verf, aangezien deze feitelijk gedemonteerd was na de laatste (waardeloze) verfbeurt. Ik heb onderdelen gekocht, maar ongeopende dozen zijn niet erg fotogeniek.
De dag nadat ze arriveerde: (sindsdien heb ik wat ducttape-resten etc. opgeruimd, maar verder niet veel aan de auto gedaan)
Superbonuspunten voor de RWL Cooper Cobra’s.
Vandaag naar een 74 911 blikken top gekeken. Ik weet niet zeker wat ik ga doen.
ddavidv
UltimaDork
15-07-23 06:40 uur
Je kunt de 911 gemakkelijk afdoen als een zescilinder Volkswagen. Dat heb ik jaren gedaan.
Toen heb ik er eentje gereden.
Een auto waar het specificatieblad het verhaal niet over vertelt. In veel opzichten zeer uniek (waarom draaien de pedalen vanaf de vloer?!). Echt niet makkelijk om goed op snelheid te rijden. Maar als je het goed doet, zullen ze dingen doen die andere auto’s niet kunnen.
Helaas hebben de prijzen mij in de steek gelaten.
Ik ken die jeuk. Helaas leeft deze weer onder een afdak, om geen zonlicht meer te zien….
Als antwoord op @ddavidv :
Vloerdraaipedalen zijn een grote bonus. Biomechanisch gezien is het logisch: als je echt kracht op het pedaal gaat zetten, zet je je voet er hoger op. Met een toppivot vermindert dit de hefboomwerking, terwijl bij een vloerpivot de hefboomwerking toeneemt.
En u hoeft zich nooit zorgen te maken dat uw schoenen vuil worden aan de hendel. Ik kan mijn RX-7 besturen door op de hendels te drukken, niet op de pedalen, maar het kan slecht nieuws zijn als je dit per ongeluk doet.
Nu lijkt de plaatsing van de contactschakelaar daarentegen anders te zijn, alleen maar omwille van het verschil.
Geen tijd
UltraDork
15-07-23 12:29 uur
Een luchtgekoelde 911 is mijn droomauto sinds de middelbare school, maar door de stijgende prijzen is het een luxeaankoop waarvoor de winnende powerball-nummers nodig zijn om dit te rechtvaardigen.
parker
HalfDork
15-07-23 13:34 uur
Piet. (l33tFS) zei:
Als antwoord op @ddavidv :
Vloerdraaipedalen zijn een grote bonus. Biomechanisch gezien is het logisch: als je echt kracht op het pedaal gaat zetten, zet je je voet er hoger op. Met een toppivot vermindert dit de hefboomwerking, terwijl bij een vloerpivot de hefboomwerking toeneemt.
En u hoeft zich nooit zorgen te maken dat uw schoenen vuil worden aan de hendel. Ik kan mijn RX-7 besturen door op de hendels te drukken, niet op de pedalen, maar het kan slecht nieuws zijn als je dit per ongeluk doet.
Nu lijkt de plaatsing van de contactschakelaar daarentegen anders te zijn, alleen maar omwille van het verschil.
De legende van het contactslot was dat je de auto met de linkerhand kon starten, terwijl je met de rechterhand de auto in een versnelling zette voor een LeMans-start. WAAR? Wie weet.
Ik werkte al vroeg aan auto’s. Maar dat kwam omdat ik arm was en moest. Ik was geen automan, ik was een man die aan mijn eigen auto’s werkte. Dit duurde een tijdje. Ik had al vroeg een paar auto’s en vrachtwagens die niet bijzonder speciaal waren. Dit zou waarschijnlijk voor onbepaalde tijd doorgaan. Mijn vader was veel minder mechanisch ingesteld dan ik, en ik had geen autojongens in mijn familie of sociale kring.
Toen gooide een vriend van een vriend me op een dag de sleutels van een 911T uit 1970 en zei dat ik ermee moest rijden tot ik de grens van 100.000 kilometer had overschreden (dat wil zeggen een paar honderd kilometer rijden), terwijl hij mijn pick-up leende om iets te halen. van de houtzagerij.
Dat was de dag dat ik van een man die indien nodig aan auto’s kon werken, veranderde in een automan. Binnen zes maanden had ik een sportwagen gekocht en was ik al ver in de restauratie. Sindsdien heb ik nooit meer zonder een of andere sportwagen gezeten (hoewel er lange periodes zijn geweest waarin de sportwagen misschien niet bestuurbaar was).
Ik weet dat ik door het bouwen van mijn 911-project die eerste rit en epifanale ervaring niet opnieuw zal beleven, maar ik hoop dat het me er regelmatig aan zal herinneren.
dean1484 zei:
Vandaag naar een 74 911 blikken top gekeken. Ik weet niet zeker wat ik ga doen.
Denk je erover om het te kopen? Goede auto?Dit is een Carrera uit 85 die altijd naast Fastinal geparkeerd stond, waar ik voor mijn werk altijd roestvrijstalen bouten en draadstangen koop. Ik ging uiteindelijk naar de volgende deur en vroeg om de eigenaar te spreken. Hij bleek de klasgenoot van mijn jongere broer te zijn en zei dat mijn Volvo de reden was dat hij in sportwagens stapte en op zoek ging naar deze Porsche. Ik geloof dat hij ongeveer 250 pk levert (correctie: blijkbaar slechts 207 pk), dus om hem bij te houden heb ik twee Mitsubishi TD03-turbo’s nodig uit een diesel-Kubota in mijn kofferbak opgeborgen. Deze foto’s zijn nog maar 2 dagen geleden genomen en het rode interieur ziet er net zo goed uit als de buitenkant.
Geen enkele auto doet meer met minder dan een atmosferische, luchtgekoelde 911. En ze doen genoeg om nooit bang te hoeven zijn dat iemand die ooit achter het stuur zit, saai wordt genoemd. Ze zijn de definitie van diepgeworteld, een overmatig gebruikte en ronduit misbruikte overtreffende trap als je probeert de manier waarop een auto rijdt over te brengen, maar een luchtgekoelde 911 draagt de kroon zonder last. En visueel zijn ze gewoon klassiek. Ze doen niet te veel hun best. Ze zijn in geen enkel opzicht overdreven agressief, ze zijn vriendelijk en betrokken, terwijl ze toch een gevoel van doelgerichtheid overbrengen.
Captdownshift (forumsupporter) zei:
Geen enkele auto doet meer met minder dan een atmosferische, luchtgekoelde 911. En ze doen genoeg om nooit bang te hoeven zijn dat iemand die ooit achter het stuur zit, saai wordt genoemd. Ze zijn de definitie van diepgeworteld, een overmatig gebruikte en ronduit misbruikte overtreffende trap als je probeert de manier waarop een auto rijdt over te brengen, maar een luchtgekoelde 911 draagt de kroon zonder last. En visueel zijn ze gewoon klassiek. Ze doen niet te veel hun best. Ze zijn in geen enkel opzicht overdreven agressief, ze zijn vriendelijk en betrokken, terwijl ze toch een gevoel van doelgerichtheid overbrengen.
Zeer goed gesteld.
Al die jaren later ben ik nog steeds verrast/onder de indruk van alle positieve lofbetuigingen die het ontvangt.
Ik heb onlangs een man aan de andere kant van de rijstrook horen schreeuwen terwijl we voor een stoplicht stonden. “Kerel, ik vind het geweldig!”
Als antwoord op David S. Wallens:
De realiteit van de situatie met betrekking tot de luchtgekoelde 911 van vandaag de dag is dat als ik iemand er één zie besturen en het zijn geen twee, of van een evenement waar het tentoongesteld moet worden of een evenement dat over P-auto’s gaat, ik over het algemeen het gevoel heb dat ze hebben een grote waardering voor wat ze hebben en erkennen waarschijnlijk het platform. Terwijl ze ermee rijden en ervan genieten, en het niet ergens in een garage staat als uurwerk, accessoire of investering. Een van de treurigste dingen aan luchtgekoelde 911’s zijn de modellen die in de mottenballen staan. Ik heb geen problemen met het begrijpen van projecten en restauraties, maar tegelijkertijd moet iedereen die een restauratie uitvoert, het niet zo leuk maken dat je het niet prettig vindt om er gewoon een ritje mee te maken en ervan te genieten wanneer je maar wilt de drang om.
Als ik er een zou hebben, zou ik op schuine neusspatborden moeten slaan.
Als antwoord op VolvoHeretic:
grappig uitziende RX-7
Captdownshift (forumsupporter) zei:
Als antwoord op David S. Wallens:
De realiteit van de huidige situatie met betrekking tot de luchtgekoelde 911 is dat als ik iemand er één zie besturen en het niet twee zijn, of op een evenement waar het tentoongesteld moet worden of een evenement dat over P-auto’s gaat, ik over het algemeen het gevoel heb dat ze hebben een grote waardering voor wat ze hebben en erkennen waarschijnlijk het platform. Terwijl ze ermee rijden en ervan genieten, en het niet ergens in een garage staat als uurwerk, accessoire of investering. Een van de treurigste dingen aan luchtgekoelde 911’s zijn de modellen die in de mottenballen staan. Ik heb geen problemen met het begrijpen van projecten en restauraties, maar tegelijkertijd moet iedereen die een restauratie uitvoert, het niet zo leuk maken dat je het niet prettig vindt om er gewoon een ritje mee te maken en ervan te genieten wanneer je maar wilt de drang om.
Een tijdje geleden was ik tijdens de spits in Orlando, Corrine Drive, weg van Mills. Ik hoorde iets bekends. Wacht, ik ken dat geluid: een kerel in een zwarte G-body 911 aan mijn rechterkant.